Európa túra 2011

Friss topikok

  • nymedi: @drótszamársoul: mostmár felfedheted vagy hogy kivagy :D meghalok a kíváncsiságtól :D bme-s? :D (2011.08.04. 21:49) 5. nap, végre minden jó
  • nymedi: @bzsuzsi: Köszönöm hogy olvastad a blogot, és a bíztató szavakat is :) Egyelőre még nem gondolkodo... (2011.08.03. 23:57) Vége
  • manyar: Medikém! De jó, hogy előkerültél! Kezdtünk aggódni, főleg mama nem nagyon aludt már az utóbbi nap... (2011.08.03. 12:49) Egy hét Németországban
  • nymedi: @fodors: Ha csak annyit, hogy "Sanyi", akkor nem kellett volna perceket gondolkodnom, hogy ki is v... (2011.08.02. 10:52) 4. nap - reggel
  • nymedi: @azapád: Király vagy Milu :) Én is sokat gondolok Rád :) (2011.08.02. 10:49) Első 2 nap - eső

Címkék

Első 2 nap - eső

2011.07.23. 17:24 nymedi

Az első napon elég szar volt az idő, kb 2 órát álltam az eső miatt többé-kevésbé fedett helyeken. Dunaalmásig jutottam el, azt mondták ott, hogy Gödöllőtől megvolt a 100as. A szállással 5 embernál próbálkoztam, az utolsó aki beengedett, egy középkorú házaspár volt, akik mindenben túlteljesítették az igényeimet. Csak egy példa, hogy én azt kértem, hogy hadd sátrazzak az udvaron, na ezt 4en utasították vissza, ők pedig felajánlották, hogy a házban aludhatok. Na, nem húzom sokat, itt egy kép a szállásról:

Dunaalmás

Másnap (vagyis ma) Komáromban átmentem Szlovákiába, mert ott folytatódik az Eurovelo 6, amit én követni szeretnék FR-ig. Miután mentem ott egy pár km-t, megbántam, hogy nem követtem tegnapi szállásadóm, Fogarasi Úr tanácsát, hogy Győrön keresztül menjek Hegyeshalomba. A szlovák dunamenti bringaút, úgy ahogy van, egy nagy sz*r XD. Sehol egy tábla, hogy mi merre (egyáltalán a bringautat is csak a helyiek mondják meg hogy hol van), kb fele táv kavicsos, aminek igencsak van gördülési ellenállása, és 500 méterenként sorompókat kell kerülgetni, ígyis jött szembe két kocsi. Az egyetlen, amiért megérte mégis Szlovákia, hogy találkoztam ezzel a családdal:

 

Egy család 2 bringán :)

Felfogni nem tudom, hogy csinálták, de Új Zélandról jöttek :D

Végül Vámosszabadinál visszajöttem Mo.-ra mert erre mutatott a kevés tábla egyike. Ugyan itt mentem egy tizest az elég nagy forgalmú 14es úton, ráadásul esőben, de utána megérkeztem Győrbe, és így Fogarasi úr tanácsa valósult meg, egy kis szlovákiai kerülővel.

 

Most Mosonmagyaróváron vagyok, 15 km a hegyeshalmi határátkelő, ma már ott kint akarok aludni. Na indulok tovább, mielőtt eltolják a bringámat a McDonalds elől, ugyanis csúszott egy aprócska hiba a kirándulásba: otthon hagytam a bringazárat XD

Most pedig beszéljenek a képek: picasaweb.google.com/europatura2011

sziasztok :)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://europatura2011.blog.hu/api/trackback/id/tr903091783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azapád 2011.07.23. 21:15:39

Szia Medi!

Azt hittem,hogy ma már nem érhet annál nagyobb öröm,minthogy kisült a kelt-tésztás lekváros süti:erre fel,mikor megjöttem a futásból,itt várt az első beszámolód!
Hihetetlen,hogy egy szlovák mezőn fuss össze egy új-zélandi családdal.
Minden percedben Veled vagyok és osztozom az örömödben!

Apa

Szabics 2011.07.23. 22:21:33

Medi!
Senki sem hiszi el nekem, hogy a képen mű zebrák vannak... Segíts már! :-)
Amúgy nagy király vagy, toljad szorgalmasan az infókat!
Üdv,
Szabi

Szabics 2011.07.24. 08:44:19

@azapád: A süti szuper lett!!! 800 éves lekvár került bele... :-)

nymedi 2011.07.24. 15:58:23

@azapád: Nagyon jól esik, köszi :)

nymedi 2011.07.24. 16:01:13

@Szabics: A szlovákoknak nincs más dolguk minthogy műanyagzabrára vadásszanak :D komolyan ott lövik nyíllal az oroszlánt meg az antilopot is :D Messziről azt hittem h vmi nagy kutya, tettem is a tempóra.. :D

g.laci 2011.07.24. 18:56:52

Sok sikert, és kitartást !

azapád 2011.07.24. 20:09:57

Szia Medi,elpasszoltam a trakit 270-ért.Remélem örülsz,sok sikert,hogy ne a bozótba aludj.sokat gondolok rád.

mityo

nymedi 2011.08.02. 10:49:49

@azapád: Király vagy Milu :) Én is sokat gondolok Rád :)
süti beállítások módosítása