Európa túra 2011

Friss topikok

  • nymedi: @drótszamársoul: mostmár felfedheted vagy hogy kivagy :D meghalok a kíváncsiságtól :D bme-s? :D (2011.08.04. 21:49) 5. nap, végre minden jó
  • nymedi: @bzsuzsi: Köszönöm hogy olvastad a blogot, és a bíztató szavakat is :) Egyelőre még nem gondolkodo... (2011.08.03. 23:57) Vége
  • manyar: Medikém! De jó, hogy előkerültél! Kezdtünk aggódni, főleg mama nem nagyon aludt már az utóbbi nap... (2011.08.03. 12:49) Egy hét Németországban
  • nymedi: @fodors: Ha csak annyit, hogy "Sanyi", akkor nem kellett volna perceket gondolkodnom, hogy ki is v... (2011.08.02. 10:52) 4. nap - reggel
  • nymedi: @azapád: Király vagy Milu :) Én is sokat gondolok Rád :) (2011.08.02. 10:49) Első 2 nap - eső

Címkék

3. nap szembeszél

2011.07.24. 15:40 nymedi

Na jó nem, igazából a száj beszél, hahaha

Tegnap senki nem akart beengedni a határ utáni első városban, úgyhogy itt aludtam:

 

Sátorban eltört egy merevítő de megcsináltam:)

Ma egész nap szembeszélben tekertem, azt hittem meghalok. Ma nem lesz meg a 100as (szerintem), de nekem elég ha vissza tudok menni az Eurovelora, ugyanis a határtól nem azon jövök.

Most Schwechatban vagyok, megyek Bécsbe. Indulok is mert hideg van így egyhelyben. 

Vannak képek: https://picasaweb.google.com/europatura2011/Tura

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://europatura2011.blog.hu/api/trackback/id/tr663093814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabics 2011.07.24. 16:17:39

Bécsben vannak jó szauna klubbok, ott tudsz "aludni" néhány száz euróért ;-)
Kitartás!!!

azapád 2011.07.24. 20:57:28

Drága Medi!

Az természetes,hogymindig szemből fúj a szél,de haladsz!(Mellesleg nem Vlagyivosztok felé)...
Most visszajönnek az emlékeim,amikor stoppal mentünk Párizsba,hasonló nehézségek árán.Te egedül vagy ,de nem magányos.Már most is sokan szurkolnak Neked!-A g.laci a kollégám a Festoból-.
Minden este gyertyát gyújtunk,hogy a melegét érezd a bozótosban is.Bízom benne,hogy az égiek este már emberi szálláshoz segítenek Téged! Apa

manyar 2011.07.25. 15:54:05

Szia Medikém!

Ma már írtam egy kommentet, de úgy látom még nem boldogulok elég jól ezzel a dologgal, mert nem látom amit írtam.
Így ujra írok, de most mama pusziját is tolmácsolom. Itt ül mellettem, nézzük együtt a képeket a nagyvilágból Rólad, Tőled .
Haladj továbbra is ilyen jól, és vigyázz Magadra!
Kívánjuk, hogy a napocska kisüssön és szárogassa meg tested lelked.
Ott vagyunk Veled gondolatban, érezd jól Magad és írj!
Mityu is puszil, örül hogy a traki jó helyre került.

Puszi
Anya, Mama, Milu
süti beállítások módosítása